Miből készültek termékeink? 2020. augusztus 16.

A Greengiving termékei a legtöbb esetben a természetben megtalálható, fenntartható anyagokból készülnek és biológiailag lebonthatók.
A leggyakrabban használt természetes anyagaink a fa, bambusz, parafa, (búza)szalma, pamut vagy juta.
Blogcikkünkben részletesen bemutatjuk ezeket.

 

Tovább olvasás 5 perc

13+1 plasztikcsökkentő tipp 2020. július 24.

Tudta, hogy évente több, mint 300 millió tonna műanyag kerül a szemétbe, ebből 5-14 millió tonna pedig a tengerekbe és óceánokba? A „Plastic-Free July”, azaz “Műanyagmentes július” mozgalom Ausztráliából indult 2011-ben, és azóta az egész világon elterjedt. És hogy mit tehet Ön? Többet, mint gondolná!

Tovább olvasás 3 perc

Mi az a Magpapír? 2020. május 25.

Nem csak papír, több, mint papír!

A magpapír egy különféle virágmagokat tartalmazó, speciális, biológiailag lebomló környezetbarát anyag, mely újrahasznosított papírból készül, tehát az előállításához nincs szükség újabb fák kivágására. 

Kiváló és különleges promóciós termék a káros műanyagból és egyéb nem újrahasznosítható anyagból készült különféle reklámajándékok, akár hagyományos esküvői ajándékok helyett! 

Tovább olvasás 3 perc

Fenntartható ajándékok a postaládában! 2020. május 4.

A koronavírus okozta járványhelyzet sajnos sarkaiból forgatta ki világunkat. Kényszerűen átalakultak szociális, vásárlási, fogyasztási és a munkát érintő szokásaink is.

Tovább olvasás 3 perc

A reklámipar környezeti hatása 2020. április 19.

A környezettel kapcsolatos egyre növekvő aggodalmak miatt a promóciós termékek iparának jövője bizonytalan. A fogyasztók már nem félnek attól, hogy maguk is aggodalmukat fejezzék ki a nagy mennyiségű hulladék keletkezése miatt és érdekelje őket, hogy adott vállalat mit tesz ennek megelőzése vagy kezelése érdekében. A tudatosság növekedésével növekszik a fenntarthatóbb áruk és szolgáltatások iránti kereslet.

Tovább olvasás 3 perc

Zöldnek lenni jó: hogyan válthat vállalkozása is zöldre? 2020. április 19.

A vállalati fenntarthatóság és a társadalmi felelősségvállalás  

A vállalati fenntarthatóság egy innovatív üzleti megközelítés, amely hosszú távú értéket teremt azzal, hogy beilleszti a zöld módszereket és technológiákat a működésébe, mind belső, mind külső szempontból.  

Tovább olvasás 5 perc

Virágzó magpapírok a Greengiving kínálatában 2020. április 17.

Forradalmi újdonság a környezetbarát reklámajándékok világában: Ismerje meg a virágzó magpapírok felhasználási lehetőségeit.

Tovább olvasás 3 perc